
Back to the future
For Hardangervidda-tunnelene utviklet vi en serie postkort som formidler organisasjonens politiske oppdrag – ved å visualisere mulige fremtidsscenarier, med eller uten tunneler.

For Hardangervidda-tunnelene utviklet vi en serie postkort som formidler organisasjonens politiske oppdrag – ved å visualisere mulige fremtidsscenarier, med eller uten tunneler.

Det er med glede vi ser at både dagspressen og matmagasinene har viet oppmerksomhet til vår kokebok – og vi må innrømme at det er hyggelig lesning!

Som et steg i destinasjonsutviklingen satser Høgevarde Fjellpark på stisykling i sommerhalvåret. I tett samarbeid med kunden har vi videreutviklet det grafiske uttrykket og kommunikasjonen for å passe målgruppens verdier: Kvalitet, lidenskap, bærekraft og opplevelser.

For Hardangervidda-tunnelene utviklet vi en serie postkort som formidler organisasjonens politiske oppdrag – ved å visualisere mulige fremtidsscenarier, med eller uten tunneler.








