tjeneste
kunde
- sport1 geilo
- hemsedal fjellsport
- kaos
- skistar
- reklamefilm
- helse
- merkevarebygging
- hallingdalrides
- digital kampanje
- hallingdal
- visuell identitet
- opplysningskontoret for terrengsykling
- stibygg
- tibia trening
- geilo sti- og løypelag
- espegard
- tid kafe & landhandel
- uvær
- øen hyttebygg
- infinitum movement
- ustekveikja energi
- hardangerviddatunnelene
- canadian outdoor
- normec
- hallingdal økonomiservice
- hallingdal kraftnett
- lydfargemetoden
- halne
- skarvhytta
- fjellmøbler
-
-
-
/ Innsikter og strategi / Logo og visuell identitetBakgrunn – strategi og visuell profil Ustekveikja Energi har vært en stabil og rimelig strømleverandør i over 25 år. Kjent for sine lave priser og gode kundeservice. På mange måter deres største styrke
-
Merkevarebygging / Nettside / Logo og visuell identitet / Grafisk designBakgrunn – et solid utgangspunkt for en ny merkevare Canadian Outdoor lager utemøbler til hytte og hjem. Møblene er utelukkende laget av kanadiske tresorter av svært høy kvalitet. De tilbys i flere ser
-
Merkevarebygging / Innsikter og strategi / Logo og visuell identitetFjellstuen har et særpreg og en spennende historie som møtested. Noe eierne har ønsket å formidle til alle besøkende. Dette har vært en viktig grunnpillar i arbeidet med profilen. Resultatet er en stolt
-
-