tjeneste
kunde
- sport1 geilo
- hemsedal fjellsport
- kaos
- skistar
- reklamefilm
- helse
- merkevarebygging
- hallingdalrides
- digital kampanje
- hallingdal
- visuell identitet
- opplysningskontoret for terrengsykling
- stibygg
- tibia trening
- geilo sti- og løypelag
- espegard
- tid kafe & landhandel
- uvær
- øen hyttebygg
- infinitum movement
- ustekveikja energi
- hardangerviddatunnelene
- canadian outdoor
- normec
- hallingdal økonomiservice
- hallingdal kraftnett
- lydfargemetoden
- halne
- skarvhytta
- fjellmøbler
-
-
-
-
Historiefortelling / Digital markedsføring / ReklamefilmEspegard har etablert seg som en solid leverandør av utendørs produkter. Aller mest kjent er de kanskje for bålpanna. Et klassisk ildsted for bruk i hage såvel som på hytta. Gjennom en serie korte films
-
-
-
Merkevarebygging / Innsikter og strategi / Logo og visuell identitetSkarvhytta er en enkel hytte, i sin uttrykksform. Tanken bak designet har vært å gjøre kontrasten mellom inne og ute så liten som mulig. Hytta er dessuten basert på moduler, som åpner opp for å utvide h
-
-