I Kreator og Kaos jobber vi med mange spennende prosjekter. Kundemassen er bred og variert. Sjekk gjerne ut våre arbeider. Under "TJENESTE" ser du hva vi har gjort på ulike felt. Eller velg "KUNDE" om du er nysgjerrig på hvem vi jobber/har jobbet med.
tjeneste
kunde
- sport1 geilo
- oset fjelhotell
- hemsedal fjellsport
- kaos
- skistar
- reklamefilm
- helse
- merkevarebygging
- hallingdalrides
- digital kampanje
- hallingdal
- visuell identitet
- opplysningskontoret for terrengsykling
- stibygg
- tibia trening
- geilo sti- og løypelag
- espegard
- tid kafe & landhandel
- uvær
- øen hyttebygg
- infinitum movement
- ustekveikja energi
- hardangerviddatunnelene
- canadian outdoor
- normec
- hallingdal økonomiservice
- hallingdal kraftnett
- lydfargemetoden
- halne
- skarvhytta
- fjellmøbler
-
-
Historiefortelling / Tekst / Innsikter og strategi / Logo og visuell identitetStolt, positiv, ekte, lidenskapelig og aktiv Den nye visuelle profilen til Geilo bygger blant annet på verdiord som stolt, positiv, ekte, lidenskapelig og aktiv. Geilo er en moderne
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
/ Innsikter og strategi / Logo og visuell identitetBakgrunn – strategi og visuell profil Ustekveikja Energi har vært en stabil og rimelig strømleverandør i over 25 år. Kjent for sine lave priser og gode kundeservice. På mange måter deres største styrke
-
Merkevarebygging / Nettside / Logo og visuell identitet / Grafisk designBakgrunn – et solid utgangspunkt for en ny merkevare Canadian Outdoor lager utemøbler til hytte og hjem. Møblene er utelukkende laget av kanadiske tresorter av svært høy kvalitet. De tilbys i flere ser
-
Historiefortelling / Digital markedsføring / Tekst / Foto / ReklamefilmBakgrunn Hvordan skal et forsikringsselskap med lokal tilknytning konkurrere i et marked med prispress og digitale muligheter? Med et nasjonalt merkevarenavn ble behovet for å forankre Gjensidige H
-
-
Merkevarebygging / Innsikter og strategi / Logo og visuell identitetFjellstuen har et særpreg og en spennende historie som møtested. Noe eierne har ønsket å formidle til alle besøkende. Dette har vært en viktig grunnpillar i arbeidet med profilen. Resultatet er en stolt
-
Merkevarebygging / Innsikter og strategi / Logo og visuell identitetSkarvhytta er en enkel hytte, i sin uttrykksform. Tanken bak designet har vært å gjøre kontrasten mellom inne og ute så liten som mulig. Hytta er dessuten basert på moduler, som åpner opp for å utvide h
-
-
-
-
-
-
Merkevarebygging / Innsikter og strategi / Logo og visuell identitetEn grundig prosess ble lagt til grunn, da vi skulle utvikle den visuelle profilen for Hallingdal. Hallingdal er en fargerik dal, på flere områder. Noe vi ønsket å få fram. Vi hentet direkte inspirasjon
-
-