Kunst og interiør møtes i helt unike kombinasjoner hos konsulent Tove Klevjer. Hun tar det helt ned til det personlige plan, med individet og romopplevelsen i fokus. Trender og forestillinger om «hva alle andre har» er tonet ned.
Bakgrunn
Kunstner og interiørkonsulent Tove Klevjer driver sitt eget firma. Klevjer Rom holder til på Nesbyen og leverer design- og interiørtjenester til hus, hytter og bedrifter i hele Hallingdal. Hver dag jobber hun med å skape gode romopplevelser. Tove vet å tilpasse seg for å møte den enkeltes smak og personlighet.Tydelig kommunikasjon
Tove kom til oss med et ønske om å samle trådene sine i en helhetlig profil. Hun ønsket å kunne kommunisere tydeligere med sine målgrupper og potensielle kunder. Vi i Kreator fikk i oppdrag å lage logo og profil for foretaket.
Prosess – trendy, ren og leken
Sammen med Tove la vi noen verdiord til grunn for arbeidet: Rom, kontrast, organisk, prisme, estetikk og balanse. Ordene er essensen i hva den visuelle profilen skal fortelle. I logoen er prismen et tydelig bilde på rommet og lyset som brytes i et rom. Den er også et symbol for det estetiske og stramme. Det hele mykes opp av en organisk skrifttype. Den tilhørende fargepaletten er naturnær men trendsikker, og bidrar til å skape visuell identitet som både er ren og leken på samme tid.Resultat – personlig og profesjonell kommunikasjon
Profilen til Klevjer Rom er personlig og profesjonell på samme tid. Form og fargedrakt er som en forlengelse av både Tove selv, produktene og alle tjenestene hun tilbyr. Enten det er i salgspitch til offentlige og store bedrifter, eller direkte til følgerskaren på sosiale medier. Det finnes nå en rød tråd i all kommunikasjon.
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /srv/users/kreator/apps/kreator/public/wp-content/themes/creators/single-default.php on line 160