Sommerferie i Hallingdal

Merkevarebygging / Digital markedsføring | digital kampanje | hallingdal

Media svømmer over av norsk reiselivsreklame i disse dager. Vi ønsket å lage en kampanje som klarte å stikke litt ut i strømmen, og få mennesker til å se på regionen vår med "nye", nysgjerrige øyner.

Bakgrunn

Målet med den digitale kampanjen var å motivere norske turister til å velge Hallingdal som sommerferie-destinasjon. Inspirere både gjennomreisende, typiske vintergjester og det gamle gode hyttefolket til å oppleve mer av regionen. Bryte gamle mønster og vaner. Rett og slett oppfordre til å se på Hallingdal med "nye" øyner.

Det store spørsmålet

Spørsmålet vi ønsker å stille er helt enkelt - "hva er ferie for deg?". Kampanjen vil vise at i Hallingdal kan du gjøre akkurat det du pleier i ferien, og dessuten på en ny måte.

For noen vil det svaret være "å slappe av på stranden". Gå på museum. Kjenne på atmosfæren. Ta en øl på brygga. Eller, som i Hallingdals sommerkampanje: kjøre berg- og dalbane, sitte på uteservering eller oppleve kulturminner.

Uansett så skall disse ordspillene, kombinert med fantastiske bilder fra en vakker region, skape en hukommelse som "sitter i". Helt til den dagen beslutningen blir tatt, om hvor hen Norgesferien skal legges.

Kampanjen treffer en mengde relevante mennesker i definiert målgruppe. Den går digitalt i flere ulike formater via programmatiske bildeannonser samt sosiale medier, hele sommeren. Kanskje har du allerede sett den?

gå til neste: Stibygg, en merkevare fra OFT

Takk for din henvendelse, vi svarer deg normalt innen 24 timer, eller førstkommende arbeidsdag

 

×

Nå ble Sunniva glad

 

Sunniva gleder seg til å høre fra deg!
Send henne en overbevisende mail om hvorfor akkurat du hører hjemme
sammen med oss. Legg gjerne ved noen vedlegg, om det er relevant.

Du når henne på:
sunniva@kreator.no

lukk

×