fbpx

Magasin Hemsedal 2022/2023 - din egen "local"

Merkevarebygging / Redaksjonelt design | skistar | kaos
Magasin Hemsedal har ambisjon om å være et destinasjonsmagasin utover det vanlige. Derfor har vi lagt stort fokus på redaksjonelt innhold, design og produksjon. Av en karakter som skiller seg fra blader i samme sjanger.

Mer Magasin Hemsedal:

Magasin Hemsedal på Insta

Magasin Hemsedal 20/21

Papirkvalitet og trykkdetaljer som spotlakk på cover gir et eksklusivt og engasjerende uttrykk. Kombinert med en visuell identitet og redaksjonell tonalitet som påtar seg rollen som din «kule lokale kompis», i den ellers kommersielt salgsfokuserte kommunikasjonen, man ofte mottar fra vinterdestinasjonen Hemsedal.
Identiteten forsterkes med ukommersielle banger-bilder, fargekombinasjoner som viser kontrast mellom det vågale og det jordnære, samt en typografi som fører tankene til merkevarer som de store fjellpionerene bar på 70-tallet (og fortsatt bærer den dag i dag).
Leserne kommer fra nær og fjern, men hovedsakelig i området rundt Oslo og Bergen. Magasinet leses også av Hemsedals mange gjester fra Skandinavia. Det er en kjøpesterk målgruppe som magasinet skal inspirere og bekrefte valg av ferieplass til.
Magasin Hemsedal kommer ut årlig, i starten av vintersesongen, er gratis og har et opplag på 27.000 eksemplarer. Målgruppen treffes også utenfor destinasjonen gjennom distribusjon sammen med sportsmagasinet Fri Flyt.
gå til neste: Oset Fjellhotell - visuell identitet tuftet på tradisjon og hjemmefølelse

    Takk for din henvendelse, vi svarer deg normalt innen 24 timer, eller førstkommende arbeidsdag

     

    ×

    Nå ble Sunniva glad

     

    Sunniva gleder seg til å høre fra deg!
    Send henne en overbevisende mail om hvorfor akkurat du hører hjemme
    sammen med oss. Legg gjerne ved noen vedlegg, om det er relevant.

    Du når henne på:
    sunniva@kreator.no

    lukk

    ×