Ingar Dalen og Geirmund Tormodsgard kjøpte i 2016 Halne Fjellstugu. En familiedrevet fjellstue på toppen av Hardangervidda, midt mellom øst og vest. Gjennom mange tiår har det vært et naturlig samlingspunkt, når mennesker fra hver sin side av fjellet skulle møtes. I dag satser eierne på friluftsentusiaster året rundt og gjennomreisende i sommerhalvåret. I tillegg til grupper og arrangement. Kjøkkenet er også en viktig bidragsyter, som er en kombinasjon av norsk tradisjonskost og eksperimentell kokkekunst. Med dette som utgangspunkt kontaktet eierne Kreator for å få hjelp med innsikt, strategi, visuell identitet og nettside.
Fjellstuen har et særpreg og en spennende historie som møtested. Noe eierne har ønsket å formidle til alle besøkende. Dette har vært en viktig grunnpillar i arbeidet med profilen. Resultatet er en stolt og tradisjonsrik logo og profil. Det hele bygd opp rundt villreinen og den flotte naturen på Hardangervidda. Profilen fanger også opp at Halne betyr «halvveis», eller midt mellom Oslo og Bergen.

Halne sin profil er stolt og tradisjonsrik. Den har tydelig referanse til villreinen på Hardangervidda og tett knyttet
opp imot Halnes betydning: halvveis (mellom øst og vest).
Hovedfargen er en mørk rødfarge, en stødig og solid farge. Sekundærfargene er hentet fra elementene og naturen du finner rundt fjellstuen. Halne Fjellstugu bruker ellers naturlige materialer som lin, skinn og treverk som støtter opp under tradisjonen og ønsket om et naturlig uttrykk. Til trykksaker brukes
ubestrøket papir.


Halne sin nettside er basert på en mal levert av bookingløsningen. Her har vi hjulpet med tilpasninger til profil, innhold, struktur og bilder.
Halne sin profil er stolt og tradisjonsrik. Den har tydelig referanse til villreinen på Hardangervidda og tett knyttet
opp imot Halnes betydning: halvveis (mellom øst og vest).


Logoen tar seg godt ut på fine souvenirer, og pryder f.eks en turkopp i tre og spesialdesignet strikket genser, som kan kjøpes med etter oppholdet.
