Klevjer Rom – leken og stilren logo

Merkevarebygging / Logo og visuell identitet
Kunst og interiør møtes i unike kombinasjoner hos konsulent Tove Klevjer. Her tar vi det helt ned til det personlige planet, med individet og romopplevelser i fokus, fremfor trender og forestillinger om "hva alle andre har".

Bakgrunn

Kunstner og interiørkonsulent Tove Klevjer jobber med å skape gode romopplevelser tilpasset den enkeltes smak og personlighet. Kreator har laget logo og profil for foretaket som holder til på Nesbyen og leverer design- og interiørtjenester til hus, hytte og bedrifter i hele Hallingdal. Tove kom til oss for å få samlet trådene sine i en helhetlig profil og på så vis kommunisere tydeligere med potensielle kunde.

Prosess

Sammen med Tove la vi noen verdi-ord til grunn for arbeidet: Rom, kontrast, organisk, prisme, estetikk og balanse. Disse er essensen i hva den grafiske profilen i sin helhet skal fortelle. I Klevjer Rom sin logo gir prismen et tydelig bilde på rommet og lyset som brytes i et rom. Den er også et symbol for det estetiske og stramme, som i sin tur mykes opp av en organisk skrifttype. Den tilhørende fargepaletten er naturnære men trendsikker, og bidrar til å skape visuell identitet som både er ren og leken på samme tid.

Resultat

En form og fargedrakt som blir en forlengelse av både Tove selv, produktene og tjenestene Klevjer Rom tilbyr. Enten det er i salgspitch til offentlige og store bedrifter, eller direkte til følgerskaren på sosiale medier, finnes det nå en rød tråd i all kommunikasjon, og den er både personlig, og profesjonell.
gå til neste: Skarvhytta – logo inspirert av fjell

Takk for din henvendelse, vi svarer deg normalt innen 24 timer, eller førstkommende arbeidsdag

 

×

Nå ble Sunniva glad

 

Sunniva gleder seg til å høre fra deg!
Send henne en overbevisende mail om hvorfor akkurat du hører hjemme
sammen med oss. Legg gjerne ved noen vedlegg, om det er relevant.

Du når henne på:
sunniva@kreator.no

lukk

×